sandraceciliakannasto.blogg.se

2015-02-14
10:49:53

Summer 2015

 Slängde ihop ett collage av weheartit sommar bilder. Har så mycket vår-och sommar längtan just nu!
  
 
Gomorgon! Har precis vaknat och ska snart ta en dusch och börja göra mig i ordning för att åka iväg till stan ett varv. Är sjukt taggad på sommar 2015, vill bara beställa hem massor av sommarkläder å ha sommar nu haha! Längtar ni också till sommaren? Det är helt klart den bästa årstiden enligt mig, allting är ju bara så mycket bättre då.
 
Och ja, i mitt förra inlägg hade jag skrivit att jag hade köpt hem VS produkter. För dem som undrar så har jag faktiskt köpt dem från Glitter! Blev verkligen förvånad när jag såg att de hade börjat sälja dem där.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: